Cookie beleid Watergras

De website van Watergras is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Sponsors

Highlights uit vergadering bestuur en aanvoerders dd. 31 mei jl.: goed lezen s.v.p. !!

9 juni 2012 9:00


Op 31 mei heeft een bijeenkomst plaatsgevonden met het bestuur SV Watergras en de aanvoerders van de reguliere KNVB- en de Hallen-teams. Jammer genoeg waren niet alle aanvoerders aanwezig, Hierna volgt een globale opsomming van de verstrekte informatie, de gemaakte afspraken en de besluiten die voor het komende seizoen door het bestuur zijn genomen.

- Alle teams worden geacht om vanaf het seizoen 2012-2013 minstens één vrijwilliger te leveren. Over het jaar bezien kunnen vrijwilligerstaken door verschillende teamleden worden ingevuld - bijvoorbeeld wisselend per kwartaal. Het gaat niet over dagen werk, maar over uurtjes. Zoals bewerking van de website, bardienst, scheidsrechter, lid Technische Commissie Hallen / reguliere KNVB-competitie, journalistieke hulp - artikelen schrijven voor de regionale pers, juridische adviezen (bijv. in geval van ernstige tuchtzaken) etc. Er volgt nog een expliciete opgave. Het onderwerp wordt verder besproken in de Algemene ledenvergadering (ALV) SV Watergras - jullie ontvangen daarover nog nadere info. Overigens is het bestuur SV Watergras tot dusver heel erg coulant geweest ten opzichte van de leden en werken enkele mensen zich dagelijks in het zweet om alles voor elkaar te krijgen. Bij andere verenigingen (bijv. Jodan Boys) gelden strakke maatregelen voor de invulling van vrijwilligerstaken….

- Op dit moment wordt gezocht naar een betaalde verenigingsmanager, die boven de vrijwilligers staat en het bestuur taken uit handen zal nemen. Een contributieverhoging voor het nieuwe seizoen lijkt niet onaannemelijk. Het bestuur buigt zich daar nog over. Wordt verder besproken in de komende ALV.

- Het bestuur SV Watergras heeft het moeilijk om alle verenigingszaken (36 teams) goed te blijven regelen - zie ook de voorgenomen actiepunten hiervoor. Al jaren zijn er bestuursfuncties vacant (plv. secretaris, wedstrijdsecretaris, Technische Zaken, plv. penningmeester) en daar komt in het nieuwe seizoen nu ook nog een vacature 'penningmeester' bij. Bertus Overkamp is al bijna 80 en vindt het wel welletjes…. Dus als iemand zich geroepen voelt? Uiteraard komen we hier nog op terug bij de ALV-aankondiging.

- Op vrijdagavond 15 juni organiseert SV Watergras weer een Eindejaars-toernooi, dit jaar gecombineerd met de viering van het 35-jarig jubileum. Er zijn nog enkele plaatsen over. Schrijf je snel in, want vol = vol !! In het kader van het jubileumjaar hebben we tevens geregeld dat van 20.00 tot 21.00 uur in Hal 1 van De Mammoet een wedstrijd wordt gespeeld tussen het oude 1e team (Eredivisie) en de landelijke jeugd - Nederlands team - onder 19. Dat lijkt een interessant duel te worden. Komt allen !!   

- Een belangrijke aanwijzing !! Het bestuur SV Watergras heeft er genoeg van om de leden voortdurend achter de broek te zitten t.a.v. de financiële verplichtingen…. Intussen zijn de contributienota's voor het komende halfjaar verzonden. Besluit: leden die vóór de start van het seizoen 2012-2013 (begin september) een contributie-achterstand hebben, krijgen een speelverbod opgelegd - tot op het moment dat de contributies normaal zijn voldaan. De desbetreffende spelers zowel als de team-aanvoerders worden daarover geïnformeerd. Indien geen gehoor gegeven wordt aan het speelverbod, volgt een passende (en niet misselijke) boete vanuit de vereniging + mogelijk royement. Bij royement zullen achterstallige bedragen gewoon betaald moeten blijven worden (desnoods via de deurwaarder/ incassobureau, waar we prima ervaringen mee hebben…..).              


- Per team is nu wel zo'n beetje duidelijk welke wensen men heeft ten aanzien van de competitie-indeling dan wel de voorkeur om in de Hallen te spelen. Aan de KNVB is daarover een opgave verzonden. Wat niet duidelijk is, is de teamindeling: welke spelers maken deel uit van het team? In de vergadering met de aanvoerders is afgesproken dat elk team - elke aanvoerder - een lijstje aan het bestuur ([email protected]) zendt met de namen en mailadressen van de spelers die tot zijn/ haar team behoren. Van enkele aanvoerders hebben we intussen al een opgave ontvangen.

- Tot slot de aanvulling van de team-tassen. Mochten er zaken ontbreken, kapot zijn etc., geef dat dan door aan het bestuur zodat tijdig voor aanvulling kan worden zorggedragen.


Met dank en vriendelijke groet,    

Bestuur SV Watergras.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!