Google analytics Toestaan Niet toestaan

Uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering van S.V. Watergras Zaalvoetbal

Gouda, 20 augustus 2009

Beste Watergrasser,

Graag nodigen we je uit voor de Algemene Ledenvergadering (inclusief aanvoerdersvergadering), die wordt gehouden op:

donderdag 3 september 2009 om 20.00 uur in het Watergras-clubgebouw aan de Aakwerf 42

De volgende documenten tref je hierbij aan:

de agenda;

informatie over de competitie en andere zaken aan de aanvoerders en spelers (bijlage 1);

het af- en aantreedschema van de bestuursleden / overzicht vacatures (bijlage 2);

aankondiging kennismakingstoernooi SV Watergras op 28 augustus as. (bijlage 3).

verslag van de Algemene Ledenvergadering 2008;

huishoudelijk reglement en voorgenomen aanpassingen.

Dit is dé gelegenheid om je stem te laten horen, dus: direct meepraten en meedenken over de te varen koers. Je kunt voorstellen doen, je beklag doen, ideeën kenbaar maken etc.

Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, laat ons dit dan even weten. Dat kan altijd via e-mail (zie ook pagina 2 onderaan) of neem contact op met één van de bestuursleden.

Sinds twee jaar worden de Algemene Ledenvergadering en de vergadering met de aanvoerders gecombineerd. Er wordt dus géén afzonderlijke aanvoerdersvergadering vóóraf georganiseerd. Wij verwachten dan ook dat in ieder geval de aanvoerders bij de ALV aanwezig zullen zijn. Zo niet, dan mis je veel informatie en middelen voor de komende competitie. Ben je als aanvoerder niet in de gelegenheid om de ALV bij te wonen, stuur dan een plaatsvervanger - want anders gaan er geheid dingen fout met je team bij de start van de competitie !!

Het bestuur van Watergras maakt zich al langere tijd ernstige zorgen over de toekomstige organisatorische en bestuurlijke ontwikkelingen van de vereniging. SV Watergras is inmiddels uitgegroeid tot een vereniging met 35 teams, verdeeld naar senioren heren, senioren vrouwen (twee nieuwe teams), onder 23 (één team) en Hallen. Daarnaast beschikken we over een viertal B/C-jeugdteams die (nog) niet deelnemen aan de KNVB-competitie. Verder zal de selectie meer aandacht vragen dan voorheen, gezien het feit dat Watergras dit jaar is gepromoveerd naar de landelijke 1e divisie. Dat alles vereist een toenemende bestuurlijke inspanning en een dito verantwoordelijkheid richting instanties als de KNVB, de sponsors, de Gemeente Gouda, Sport.Gouda B.V., de regionale media, de gebruikers van het Watergras-clubgebouw etc. en - last but not least - natuurlijk de eigen leden.

Intussen zitten we nog steeds met interim-invullingen voor de functies van secretaris, plaatsvervan-gend secretaris, plaatsvervangend penningmeester en bestuurslid Technische Zaken.

Kortom, er valt nu en in de toekomst op bestuurlijk niveau heel wat te doen binnen SV Watergras. De druk op onze vereniging neemt op vele fronten zienderogen toe en - aldus - doen we wederom een dringend beroep op mensen die zich als bestuurslid of anderszins vrijwillig willen inzetten voor de club.

Na de ALV van 2 september 2008 hebben zich gelukkig verschillende leden aangemeld voor vrijwilli-gersfuncties, onder meer voor de begeleiding van de jeugd, meedenken over de beleidsplanning / sponsoring, contacten met de media, opzet trainingen, wedstrijdzaken, invallen bardienst, adviseur op verschillende gebieden e.d. Zij doen goed werk... maar we kunnen nog véél meer hulp gebruiken!

Daarnaast zijn er recent door het bestuur gesprekken gevoerd met Marvin Stein. Hij heeft aangegeven zich in de ALV kandidaat te stellen voor de functie van plaatsvervangend penningmeester. Wij zijn daar blij mee. Zijn kandidaatstelling wordt door het bestuur ondersteund.

Ben je ook van mening dat SV Watergras organisatorisch en bestuurlijk op minimaal dezelfde voet moet blijven functioneren en jouw bijdrage daarbij van belang kan zijn, laat dat dan s.v.p. zo spoedig mogelijk aan ons weten!

Voor alle vacatures (zie bijlage 2) kun je je nog 24 uur voor aanvang van de Algemene Ledenvergade- ring bij ons aanmelden, per mail of schriftelijk via Postbus 728, 2800 AS Gouda. Uiteraard zijn wij graag bereid om je vooraf te informeren over de inhoud en de tijdbesteding van deze functies.

Met dank en vriendelijke groet,

Erik Vlaanderen
Secretaris ad interim en bestuurslid Algemene Zaken SV Watergras

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!